طراحی سایت

طراحی سایت2024-02-21T21:38:57+03:30

طراحی سایت تخصصی کینگ

کینگ سایت با بیش از 12 سال سابقه تخصصی در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وبسایت ، تولید محتوای تخصصی ، دیجیتال مارکتینگ و انواع خدمات نرم افزاری و سخت افزاری همراه شما

چرا به وبسایت نیاز داریم ؟

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن وب سایت مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا مکانی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با فواید داشتن وب سایت بیشتر آشنا کنیم.

وقتی وب سایت داشته باشی، یعنی دفتری داری که ۲۴ ساعته بازه و همه مشتریان می تونن در هر زمانی که میخوان به دفترت بیان و از خدمات یا محصولاتت دیدن کنن! خرید کنند و یا نظراتشون رو با شما در میون بگذارند. پس داشتن وبسایت حرفه ای بهترین گزینه برای پیشرفت تجارت شماست.

طراحی و بهینه سازی سایت کینگ

مراحل طراحی سایت توسط کینگ

طراحی و بهینه سازی کینگ سایت

کینگ سایت بهترین انتخاب برای طراحی سایت

در تمام مسیر زندگی، اتفاقاتی که برای ما می افتند، حاصل انتخابات ماست. شانس، بخت و اقبال یا دعا دردی را دوا نمی کند، شما برای رسیدن به اهدافتون باید خودتون تلاش کنید و هوشمندانه انتخاب کنید.

در اینترنت فاصله مقایسه دو سایت با دو کلیک و گاها در کمتر از چند ثانیه بطول می انجامد. داشتن یک ظاهر مناسب و ایده آل می تواند شما را از نگاه مخاطبان منحصربه فرد کند.

این شمایید که انتخاب می کنید که چطور دیده شوید. وقتی انتخاب درستی را در طراحی سایت خود انجام دهید آنوقت خواهید دید که مخاطبان نیز شما را انتخاب می کنند.

شرکت طراحی سایت کینگ با ارائه خدمات تخصصی طراحی سایت می کوشد بهترین خدمات ممکن را در این زمینه به مشتریان خود بدهد.

طراحی وب سایت حرفه ای و خلاقانه برای کلیه کسب و کارها با تخفیفات ویژه و کیفیت عالی را با کینگ سایت تجربه کنید.

نمونه سایت های طراحی شده کینگ سایت

0
سایت طراحی شده
0
سایت سئو شده
0
مشاوره کسب و کار
0
سئوی ایستاگرام
طراحی و بهینه سازی کینگ سایت

طراحی سایت کاملا سئو فرندلی

بودن در صفحات اول گوگل را با کینگ سایت تجربه کنید. دپارتمان تبلیغات و سئو شرکت کینگ با ارائه خدمات ویژه در خصوص بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می کوشد بهترین راهکارهای پیشرفت در نتایج را برای مشتریان خود ارائه دهد. در همین راستا مجموعه کینگ با داشتن نمونه کارهای فراوان در این زمینه سعی دارد بهترین رویکردهای سئو را به شما ارائه دهد.

«شما دیده نمی‌شوید؛ اگر در صفحه‌ی اول گوگل نباشید اصلاً حضور شما در فضای آنلاین بیهوده است.»

تعرفه طراحی وبسایت

راهکارهای تبلیغات موثر و خلاق در عصر دیجیتال

طراحی سایت شرکتی

5میلیون تومان
  • تحویل 15 روزه
  • رسپانسیو و سئو شده
  • همراه با فیلم آموزشی

طراحی سایت فروشگاهی

10میلیون تومان
  • تحویل 20 روزه
  • رسپانسیو و سئو شده
  • همراه با فیلم آموزشی

طراحی سایت شخصی

4میلیون تومان
  • تحویل 10 روزه
  • رسپانسیو و سئو شده
  • همراه با فیلم آموزشی
کدام بهتر است؟ کسب درآمد از اینستاگرام یا وب سایت؟2021-07-06T22:57:19+04:30

یکی از مهم ترین دغدغه های که دارید این است، کسب درآمد از اینستاگرام بهتره یا وب سایت،

فرض کنید شما پیج اینستاگرام خود را برای کسب درآمد، راه اندازی می کنید و یک مدت خیلی خوب بر روی پیج کار می کنید، بعد از مدتی روی پیج کار نمی کنید؛ به نظر شما چه بلایی بر سر پیج خواهد آمد؟ آیا اگر روی پیج کاری خود یک مدت کار کنید و یک مدت نه می تواند کسب درآمد داشته باشد؟ ما در ادامه پاسخ شما را خواهیم داد.

شما اگر یک وب سایت داشته باشید و ان را از طریق سئو در گوگل بالا بیاورید به نظر شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ شما اگر یک مدت زمان بر روی سایت کار کنید اما به مدت یک هفته سایت را رها کنید، چیزی که مهم است درآمد است که می توانی کسب درآمدکنید. شما به مسافرت طولانی مدتی می روید، اما سایت شما در حال کسب درآمد برای شما است.

چه کمپین برگذاری کنید، چه نکنید مشتریان هدف از طریق نتایج گوگل دنبال سایت شما می گردند، تا خرید خود را انجام دهند. اگر شما مدت طولانی نباشید به طور مثال یک سال اما سایت شما همچنان درآمد دارد، زیرا گوگل بهترین بازاریاب دنیاست و تمام مشتریان هدف را به سمت شما می فرستد. اگر الان دارید به این فکر می کنید که وب سایت را با سئو بالا بیاورید و اینستاگرام را رها کنید، به هیچ عنوان نباید این کار را انجم دهید، شما باید از اینستاگرام استفاده کنید به عنوان برندینگ زیرا یکی دیگر از روش های بازاریابی اینترنتی می باشد. این نکته را بیاد داشته باشید شما باید تمام ورودی های خود را بر روی سایت بیاورید که اگر اتفاقی برای اینستاگرام شما افتاد و اینستاگرام جمع شد. شما بتوانید مشتریان خود و درآمد را داشته باشید. مثل همیشه انتخاب با خود شماست که از میان اینستاگرام یا وب سایت کدام را انتخاب کنید.

چرا به وبسایت نیاز داریم ؟2021-07-06T22:47:33+04:30

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن وب سایت مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا مکانی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با فواید داشتن وب سایت بیشتر آشنا کنیم.

  • فواید داشتن وب سایت :

در دسترس بودن

وب سایت شما در هر زمان از روز باز است و همواره اطلاعات و محصولات یا خدمات شرکت شما را در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل در اختیار کاربران و مشتریان قرار می دهد و آنها اطلاعات مورد نیاز را در مورد شرکت بدست می آورند.

کاهش هزینه ها

شما علاوه بر تلفن ، فکس و آدرس پستی یک راه ارتباطی دیگر نیز با مشتریان خود دارید. نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید.

جلوگیری از اتلاف زمان

وب سایت شما می تواند به سوالات متداول مشتریانتان پاسخ گوید و آنها را به خوبی راهنمایی کند و در اتلاف زمانی که صرف پاسخگویی به مشتریان میکنید جلوگیری کند.

بازاریابی قوی

وب سایت شما بازاریاب ۲۴ ساعته شماست و موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو،… بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند.

کسب درآمد فقط از طریق داشتن وب سایت

در آمد خود را افزایش دهید امروزه شرکتها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق وب سایت فعالیت می کنند و عمده درآمد آنها از طریق وب سایت و مشتریان آنلاین است.

تبلیغات موثر

در هزینه تبلیغات صرفه جویی می شود، هر بار که محصولات شما ارتقا پیدا می کنند ، چقدر هزینه صرف چاپ مجدد بروشورها، راهنمای محصولات و اطلاع رسانی به مشتری های قدیمی خود می کنید! در حالیکه هزینه بروز رسانی وب سایت قابل قیاس با هزینه های چاپ نمی باشد، در عین حال که گستره وسیع تری را نیز هدف قرار می دهد.

یک ‌سوم مردم جهان از اینترنت استفاده می‌کنند تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها مانند رادیو، تلویزیون، مجلات و بیلبردها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید.

ارائه محصولات

ارائه محصولات ویژه در سایت به آسانی انجام می شود در صورتیکه دستیابی به مشتریان از طریق تلفن، ارسال نامه، یا فاکس ممکن است زمان بر و در عین حال پرهزینه باشد.

ارتباط نامحدود با مردم خارج از مرزهای جغرافیای

امروزه یکی از راههای فعالیت در خارج از مرزهای کشور داشتن یک سایت چند زبانه است که می توان به راحتی تجارت خود را گسترش داد و به بیرون از مرزها برد و تقریبا هیچکس نمی تواند مدعی فعالیت خارج از مرزهای جغرافیایی شود در حالی که وبسایتی ندارد.

ارتباط آسان با مشتری ها

اظهار نظر در محیط شبکه اینترنت برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است. بنابراین خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود.

 

 

 

رفتن به بالا