طراحی سایت، سایت یکی از مهم‌ترین دارایی‌های هر کسب‌وکاری است. سایت شما مهم‌ترین پل ارتباطی با مخاطبان و اصلی‌ترین بستر معرفی و فروش در فضای آنلاین است. اما همین بستر می‌تواند اعتماد مشتریان را به دست آورد یا آن را نابود کند. طراحی اصولی، سئو و محتوای باکیفیت سه ضلع موفقیت هر سایت هستند که باید به صورت تخصصی اجرا شوند. ما در کینگ سایت سال‌هاست با مشتریان مختلف همکاری می‌کنیم، اهداف شما را به خوبی می‌دانیم و مثلث موفقیت را به بهترین شکل برایتان انجام می‌دهیم.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی سایت های فروشگاه اینترنتی می باشد. تمام شرکت ها و کسانی که می خواهند در محیط اینترنت محصولی را به صورت آنلاین به فروش برسانند ، می توانند این بسته را خریداری کنند.

  •  هاست و دامنه رایگان
  •  طراحی بر اساس استانداردهای تجربه کاربری
  •  با امکان راه اندازی سریع و آسان
  •  امکان اتصال به ترب
  •  مدیریت هزینه های ارسال
  •  با امکان راه اندازی سریع و آسان
  •  امکان افزودن زبان های دوم و سوم
  •  امنیت بالا با قابلیت پشتیبان گیری
  •  درگاه بانکی مختلف
  •  فیلتر محصولات براساس پارامترهای مختلف
  •  نحوه ارسال مختلف

کینگ سایت

در دنیای دیجیتال، وب سایت شما ممکن است مهمتر از ویترین فروشگاه شما باشد. با یک طراحی سایت خیره کننده، برند خود را به بهترین شکل نشان دهید و بین خود و رقبایتان تمایز ایجاد کنید. با خدمات طراحی وب سایت کینگ سایت ، طراحی متفکرانه و خلاقانه را تجربه خواهید کرد که توسط حرفه ای ها ایجاد شده است. وب سایت شما باید عملکردها را با زیبایی هماهنگ کند و بازدیدکنندگان را برای کاوش در صفحات ترغیب کند. این یک اقدام متعادل کننده دقیق بین سودمندی، زیبایی شناسی و نتایج ملموس است.

خدمات طراحی سایت کینگ سایت می تواند به شما کمک کند این تعادل را برقرار کنید و وب سایتی ایجاد کنید که به برند شما هویت و شخصیت ببخشد. تیم طراحی و توسعه وب ما از آخرین استانداردهای سئو و تجربه کاربری برای طراحی سایت های متناسب با هر تجارت و کسب و کاری استفاده می کند. به عنوان آژانسی که با مشتریان مختلفی در طیف گسترده‌ای از صنایع، از جمله مراقبت‌های بهداشتی، فناوری، نرم‌افزار، مالی، تولید، آموزش و غیره کار می‌کند، ما دانش کافی برای ارائه خدمات حرفه‌ای طراحی وب سایت و خدمات سئو به برند شما را داریم. چه به طراحی سایت فروشگاهی، چه سایتی برای ارتقای خدمات B2B یا هر نوع وب سایتی که نیاز داشته باشید، ما آماده کمک هستیم.

چرا کینگ سایت همراه بهتري است؟

  • بيش از يک دهه سابقه درخشان
  • بيش از چند سال رتبه 1 گوگل در سخت ترين کلمات
  • مورد اعتماد برندهاي بزرگ
  • بيش از چندين محصول فروش انلاين و سابقه ارتباط نزدیک با مشتري
  • ارائه دهنده اصلي سرويس هاي موفق افزايش فروش شامل:مارکت پلیس، طراحی سایت، خدمات پيامک انبوه، خدمات سئو و افزايش رتبه، گوگل ادوردز، شبکه هاي اجتماعي
  • محصولات جدید همچنان در دست توليد هستند تا مطمن شويم همه چیز را با خود به همراه دارید

کینگ سایت با بیش از 15 سال سابقه درخشان در سئو، براساس رفتار مخاطبان و تحلیل دقیق رقبا، بهترین استراتژی سئو را برای شما تدوین می‌کند. ما با تمرکز روی کلمات کلیدی به صورت گسترده و تحلیل کسب‌وکارتان به شما کمک می‌کنیم تا رتبه‌های برتر گوگل را تصاحب کنید. ضمن اینکه همیشه می‌توانید روی همکاری بلند مدت و پشتیبانی ما حساب کنید.

سئو چیست؟ سئو یا Search engine optimization که مخفف آن SEO است و به فارسی بهینه سازی برای موتور های جستجو ترجمه می شود، تمامی فرآیند هایی که برای بهبود نتایج یک سایت در موتورهای جستجو انجام می شود، بهینه سازی برای موتور های جستجو یا همان سئو یا SEO نامیده می شود.

بهینه‌سازی موتور جستجو ؛ (به انگلیسی: Search Engine Optimization)، به‌اختصار سئو (به انگلیسی: SEO)، یک‌روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب‌سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو است. معمولاً وب‌سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.

سئو چیست؟ سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را دربر گیرد، از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی، جستجو در اخبار و جستجو در نقشه. «سئو» یک سایت شامل فاکتورهای زیادی می‌شود که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی می‌شود. از دید بازاریابی اینترنتی، «سئو» به چگونگی کار کردن موتورهای جستجو و اینکه کاربران چه چیزی جستجو می‌کنند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ‌شده و اینکه کدام‌یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را موردبررسی قرار می‌دهد.

بهینه‌سازی وب‌سایت شامل توسعه و ویرایش مطالب موجود در خود سایت و اچ‌تی‌ام‌ال و برنامه‌نویسی و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیت‌های نمایه‌سازی در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای افزایش تعداد لینک دهنده یا لینک‌های ورودی، و دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است. در نتیجه در خلاصه‌ترین تعریف «سئو» را می‌توان به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو دانست.

طراحی و بهینه سازی سایت کینگ